Fråga

Fick en fråga av en anonym tidigare idag så får väl vara så snäll och svara på den här!

Anonym om Feather earrings:
Vad går du för linje? :) svara gärna i ett inlägg

Svar: Jag går på det Internationella programmet i Hässleholm! Det ska man INTE välja om man inte vill ha tusen läxor på en vecka osv, en väldigt stressig linje med andra ord. Dock kan den vara "väldigt chill" ibland eftersom vi får åka på resor och det är väldigt mycket självstudier. Har man inget emot att studera på egen tid så är det en väldigt bra linje. Dock ska denna linje ändras till nästa grupp som väljer den, så vi är de sista som får gå som det är nu. Vet dock inte hur den ska ändras men det är ändå tråkigt!
Jag är nöjd att jag valde Internationella och det är inte ofta som jag ångrar mig!

Nu ska jag skriva vidare på min sammanfattning om det spanska inbördes kriget. Hoppas Anonym blev nöjd med svaret!
TTYL




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...